هم افزایی توانمندسازی مهارتی اقشار آسیب بهزیستی شهرستان ایذه
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان ایذه در نشست مشترک با رئیس اداره بهزیستی این شهرستان، بر ضرورت همافزایی جهت مهارتآموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای گروههای هدف تحت پوشش بهزیستی تأکید کرد.
احسان اکبرزاده در این نشست با اشاره به اهمیت نقش مهارتآموزی در بازگشت به چرخه کار و تولید اظهار کرد: «توانمندسازی گروههای آسیبپذیر جامعه، یکی از اولویتهای اصلی سازمان آموزش فنی و حرفهای است. در این راستا، با شناسایی گروههای هدف اداره بهزیستی شامل بهبودیافتگان از اعتیاد، کودکان کار، زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، آمادگی کامل داریم تا متناسب با نیاز بازار کار و استعدادهای فردی این عزیزان، دورههای مهارتی تخصصی را برگزار کنیم.»
وی در ادامه افزود: «اثربخشی آموزشها زمانی محقق میشود که بر پایه نیازسنجی دقیق انجام شود. بنابراین، مقرر شد اداره بهزیستی ایذه با احصای دقیق نیازهای آموزشی گروههای هدف خود، فهرست دورههای مورد نیاز را جهت برنامهریزی و تدوین تقویم آموزشی به این مرکز اعلام کند.»

نظر دهید